Klantenservice
Telefoonnummer: 0599 - 412700
E-mailadres: klantenservice@westenmode.nl
Dutch Dandies trouwpak DD249 Lilas. Dit tweedelige bruin grijze pak bestaat uit een pantalon en een blazer. Dit item is slim fit en heeft een geweven patroon. De pantalon sluit door middel van knopen, een rits en is voorzien van ceintuurlussen. Daarnaast beschikt de pantalon van Dutch Dandies over twee schuine steekzakken op het voorpand en twee paspelzakken met knoop op de achterzijde. En daarnaast beschikt deze set over een gevoerde colbert. Dit item sluit door middel van twee knopen, beschikt over een reverskraag en is onderaan de lange mouwen afgewerkt met knoopjes. Deze colbert van Dutch Dandies beschikt over twee klepzakken aan de voorzijde, een borstzak en verschillende zakken aan de binnenzijde. Dit trouwpak is uitgevoerd in een gemeleerde kwaliteit
46 | 48 | 50 | 52 | 54 | |
---|---|---|---|---|---|
Musselkanaal |
Merk | Dutch Dandies |
---|---|
Categorie | Heren Pakken |
Leverancierscode | 081819 |
Bestelcode | 41442-EKA00020200000026 |
Kleur | Grijs |
Pasvorm | Slim fit |
Seizoen | 7660 |
Materiaal | 51% wol 44% katoen 5% silk |
Wasvoorschrift | Niet wassen |
Sluiting | Knoop |
Mouw lengte | Lang |
Kraag | Kraag |
Patroon | Effen |
Voering | Wel |
Binnen hoeveel dagen kan ik een artikel retourneren?
Je hebt 14 dagen de tijd om een artikel te retourneren, gerekend vanaf de dag dat je het pakket hebt ontvangen. Wanneer een bestelling na de gestelde termijn bij ons binnenkomt kun je het artikel op eigen kosten terugvragen of akkoord gaan met een tegoedbon.
Kan ik een artikel ruilen voor een andere maat?
Jazeker! Wil je een artikel ruilen voor een andere maat? Dan regelen we dat graag voor jou, mits het om hetzelfde artikel gaat en deze op voorraad is. We rekenen in dat geval geen retourkosten. Neem contact met ons op, wij verzenden jou per mail een DHL label waarmee jij het artikel aan ons kunt retourneren. Zodra wij het artikel hebben ontvangen zullen wij de nieuwe maat naar jou verzenden.
Kan ik mijn bestelling gratis retourneren in de winkel?
Ja! Je kunt jouw webshop bestelling kosteloos retourneren in onze winkel in Musselkanaal. Meld je bij de receptie en neem het retourformulier mee. Het bedrag wordt binnen 5 werkdagen teruggestort via de door jou gekozen betaalwijze.
Hoe kan ik een artikel retourneren via de post?
Retourneren per post is mogelijk, maar de verzendkosten zijn voor eigen rekening. Wij versturen geen retourlabels.
Volg onderstaande stappen:
Westen Mode
t.a.v. Webshop
A-weg 29
9581 AL Musselkanaal
Let op: retourzendingen zijn op eigen risico. Bewaar jouw verzendbewijs goed. Zodra wij jouw retourzending hebben ontvangen en verwerkt, ontvang je per e-mail een bevestiging.
Kan ik ook vanuit het buitenland retourneren?
Ja, dat kan. De verzend- en retourkosten vanuit het buitenland zijn voor eigen rekening en kunnen per land verschillen.
Wanneer ontvang ik mijn geld terug?
Zodra jouw retourzending is verwerkt, storten wij het aankoopbedrag binnen maximaal 5 werkdagen terug op de rekening waarmee is betaald. Dit geldt ook voor betalingen met VISA of MasterCard.
In welke staat moet een artikel zijn om het te kunnen retourneren?
Geretourneerde artikelen moeten:
✔️ Onbeschadigd zijn
✔️ Ongedragen zijn (passen mag natuurlijk wel)
✔️ Voorzien zijn van het originele prijskaartje en eventuele overige labels van het merk
Let op:
Wat moet ik doen als ik een verkeerd of beschadigd artikel heb ontvangen?
Oeps! Dat is vervelend en hoort natuurlijk niet. Neem dan direct contact met ons op via Whatsapp, 0599 - 417717 of klantenservice@westenmode.nl. We zorgen ervoor dat het zo snel mogelijk wordt opgelost.