Winkelmand
  • Geen producten in de winkelwagen

Onze winkel

Klantenservice

Klantenservice
Telefoonnummer: 0599 412700
E-mailadres: klantenservice@westenmode.nl

Westen Mode A-weg 29 Musselkanaal

Westen Mode A-weg 29 Musselkanaal

Bezoekadres

A-weg
9581 AL Musselkanaal

Telefoon 0599 412700

Openingstijden Musselkanaal
Maandag 13:00 - 17:30 uur
Dinsdag 09:30 - 17:30 uur
Woensdag 09:30 - 17:30 uur
Donderdag 09:30 - 21:00 uur
Vrijdag 09:30 - 17:30 uur
Zaterdag 09:30 - 17:00 uur
Zondag 13:00 - 17:00 uur

Garantie en klachten

Veelgestelde vragen over garantie en klachten 

Wat moet ik doen als ik een klacht heb over een artikel? 
Neem contact op met onze klantenservice via klantenservice@westenmode.nl, bel ons op 0599 - 417717 of stuur een bericht via WhatsApp. 
Wij helpen jou graag verder en zoeken samen naar een passende oplossing. 

Kan ik mijn artikel laten repareren? 
Voor kleding bieden wij een reparatieservice aan binnen ons modeatelier. In overleg kunnen wij kijken naar de mogelijkheden en de eventuele kosten.  

Wat zijn de garantievoorwaarden? 
Wij bieden wettelijke garantie op al onze artikelen. 
Dit betekent dat je recht hebt op een deugdelijk product. Bij gegronde klachten bieden wij een passende oplossing, zoals een vervangend artikel, reparatie of terugbetaling. 

Hoe lang duurt het voordat mijn klacht is afgehandeld? 
De afhandeling van een klacht duurt gemiddeld 7 werkdagen.  

Wat moet ik doen als ik een klacht wil indienen? 
Je kunt jouw klacht melden via klantenservice@westenmode.nl, telefonisch via 0599 - 417717 of via WhatsApp. 
Vermeld hierbij jouw ordernummer en een duidelijke omschrijving van de klacht. 

Veelvoorkomende klachten 

  1. Mijn artikel pilt 
    Pilling kan ontstaan door wrijving tijdens het dragen of wassen. 
    Wij adviseren het gebruik van een pluizentondeuse om dit te verwijderen. Wij geven uitgebreide tips via onze blog. 
  2. Mijn kleding heeft een vreemde geur 
    Nieuwe kleding kan soms een geur hebben door het productieproces of de verpakking. Was de kleding volgens het waslabel. Als de geur blijft, neem dan contact met ons op. 
  3. Mijn artikel is beschadigd of incompleet geleverd 
    Meld dit direct aan onze klantenservice. Wij zorgen voor een passende oplossing, zoals een vervangend artikel, reparatie of terugbetaling. 

Kan ik mijn klacht ook telefonisch melden? 
Ja, je kunt ons bereiken op 0599 - 417717 of stuur een bericht via WhatsApp. 
Onze klantenservice is bereikbaar tijdens de openingstijden van de winkel. 

Wij hopen dat jij tevreden bent met onze producten en service. Mocht dit niet het geval zijn dan staan wij graag voor jou klaar om samen tot een oplossing te komen.