Klantenservice
Telefoonnummer: 0599 412700
E-mailadres: klantenservice@westenmode.nl
Ja, dat kan. Je kunt met ons bellen en mailen. Vermeld het merk en het artikel van jouw keuze, evenals jouw maat. Wij reserveren het gewenste artikel vrijblijvend 5 dagen voor jou.
Ja, de winkel is volledig gelijkvloers en toegankelijk voor rolstoelen. Er is voldoende ruimte tussen de kledingrekken evenals een toegankelijke paskamer.
Ja, we hebben een eigen atelier waar kleine aanpassingen uitgevoerd kunnen worden, zoals het inkorten van broeken of innemen van jurken. Vraag ons gerust naar de mogelijkheden.
We bieden een brede selectie merken voor zowel dames als heren, waaronder Josh V, Brax, Gardeur, Studio Anneloes, Harper & Yve, Hugo Boss, State of Art en meer. Raadpleeg onze merkenpagina voor een compleet overzicht van alle merken.
Uiteraard! Cadeaubonnen zijn beschikbaar in elk gewenst bedrag en feestelijk verpakt. Ideaal als stijlvol cadeau.
Ja, wij accepteren fashioncheques alléén in de winkel.
Ja, ongewenste aankopen kunnen binnen 14 dagen ongedragen voorzien van kassabon en prijskaartjes worden geretourneerd of geruild. Dit geldt voor aankopen uit de winkel en voor online bestellingen.
Zeker! In onze winkel vind je het Westen Café, dé plek om even tot rust te komen tijdens het winkelen. Geniet van een kop koffie, thee of een smakelijke lunch. Of je nu zelf even pauzeert of iemand meebrengt die liever wacht met iets lekkers: het Westen Café maakt jouw winkelbezoek compleet.
Wil je eerst even rondneuzen en daarna eventueel geholpen worden, dan is een afspraak niet nodig. Wil je zeker weten dat één van onze stylisten alle tijd voor jou persoonlijk heeft? Maak dan via de website of telefonisch een afspraak maken voor personal shopping.
De winkel is doorgaans geopend van maandag tot en met zondag. Klik hier voor onze actuele openingstijden.
Je kunt gratis parkeren op een van onze ruime parkeergelegenheden rondom de winkel. De winkel is goed bereikbaar met de auto én het openbaar vervoer.