Bezorgen

Bezorgen


1. Levering door DHL
De bestellingen worden door DHL bij jou thuisbezorgd, op het door jou aangegeven afleveradres of bij een DHL Parcelshop. Als je hebt gekozen voor thuisbezorging en je bent de eerste keer niet thuis, dan ontvang je van DHL een mailbericht met de vervolgstappen. Meestal wordt het pakket een dag later nogmaals aangeboden. Ben je ook dan niet thuis, dan brengt DHL de bestelling naar de dichtstbijzijnde DHL Parcelshop https://www.dhlparcel.nl/nl/particulier/parcelshop. Hiervan krijg je bericht van DHL. De bestelling blijft dan bij de DHL Parcelshop liggen totdat deze door jou wordt afgehaald. 

2. Bestelling ophalen in de winkel
De bestelling kan opgehaald worden in de winkel. Je kunt je hiervoor melden bij de receptie. Om het pakket in ontvangst te mogen nemen, vragen wij jou ter controle de orderbevestiging en jouw identiteitsbewijs mee te brengen. Zonder ordernummer en identiteitsbewijs kunnen wij het pakket niet afgeven. De bestelling blijft 14 dagen beschikbaar. Wanneer de bestelling niet binnen 14 dagen wordt opgehaald, zal deze retour worden geboekt en wordt het aankoopbedrag teruggestort.

3. Levertijd
Bestellingen die op werkdagen vòòr 15.00 uur geplaatst zijn, worden op werkdagen (maandag t/m vrijdag) binnen één werkdag bezorgd (in Nederland). Als je ervoor hebt gekozen de bestelling op te halen in de winkel, ligt deze in de loop van de volgende werkdag gereed bij de receptie. Je wordt hierover per e-mail geïnformeerd.

4. Verzendkosten
Bij besteding vanaf € 50,00 aan nieuwe dames- en/of heren collectie (niet afgeprijsde artikelen) worden geen verzendkosten in rekening gebracht (alleen geldig voor zendingen binnen Nederland). Bij een  aankoopbedrag beneden € 50,00 wordt een bedrag van € 6,95 in rekening gebracht. Bij het bestellen van uitsluitend afgeprijsde / sale artikelen en/of de Fashion Giftbox wordt altijd een bedrag van € 6,95 in rekening gebracht. De verzendkosten voor de landen België, Duitsland, Luxemburg bedragen € 12,00.

5. Retourkosten
De retourkosten zijn altijd voor eigen rekening, tenzij er sprake is van een product en/of interne fout. Je mag jouw artikel(en) natuurlijk ook in onze winkel retourneren, dit is gratis. Bekijk hier onze retourvoorwaarden.

6. Afleveradres kiezen
Je kunt ervoor kiezen de bestelling op een ander afleveradres dan het contactadres te laten bezorgen. Ook het laten bezorgen bij een DHL Parcelshop is mogelijk. Dit kan in het bestelproces worden aangegeven.

7. Annulering artikelen
Wij behandelen ons online assortiment en voorraad met de grootst mogelijke zorg. Helaas kan het voorkomen dat tijdens het verwerken van de bestelling een product niet meer op voorraad is, of niet aan de door ons gestelde kwaliteitseisen voldoet. In dat geval krijg je hierover meteen bericht en wordt het aankoopbedrag van het artikel binnen 5 werkdagen teruggestort. 

×

Nieuwsbrief inschrijven

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van onze nieuwste collecties, acties en events. 

Om de beste gebruikerservaring te bieden maakt onze website gebruik van cookies. Wij en onze derde partijen gebruiken cookies voor het bijhouden van statistieken, om jouw voorkeuren op te slaan, maar ook voor marketingdoeleinden (bijvoorbeeld het afstemmen van advertenties). Door gebruik te maken van onze website gaat u akkoord met de standaardinstellingen. Bekijk onze cookiebeleid hier.