Retourneren

1. Retourtermijn
Het kan voorkomen dat een artikel toch niet helemaal voldoet aan jouw verwachtingen. Wij bieden dan de mogelijkheid het artikel te retourneren. Retourneren is mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling. 

2. Gratis retourneren in de winkel
Je kunt jouw bestelling gratis retourneren in de winkel. Geef bij de receptie aan dat het om een retour van de webshop gaat. Neem voor een goede verwerking van de retourzending het retourformulier mee dat bij de bestelling zit. Het aankoopbedrag wordt teruggestort op dezelfde rekening waarmee de betaling is gedaan, dit geldt ook voor VISA en MasterCard betalingen. De verwerkingstijd hiervoor bedraagt vijf werkdagen

3. Retourneren via DHL
Je kunt jouw pakket retourneren via een DHL Parcelshop https://www.dhlparcel.nl/nl/particulier/parcelshop. Gebruik hiervoor de meegeleverde retourbon. Verpak de bestelling, bij voorkeur, in de originele verpakking en voeg het ingevulde retourformulier bij. Plak vervolgens het retouretiket dat je hebt ontvangen van ons goed zichtbaar op de doos. Lever het pakket af bij de dichtstbijzijnde DHL Parcelshop. Bewaar de verzendbevestiging zorgvuldig, dit is voor jou het bewijs van retourzending. Zodra wij jouw retourzending hebben ontvangen en verwerkt, ontvang je een retourbevestiging via de e-mail. 

Voor een bijdrage in de retourkosten brengen wij € 6,95 in rekening. Dit bedrag wordt verrekend met de eventuele verzendkosten of wordt in mindering gebracht op het terug te betalen bedrag.

Bij internationale retourzendingen worden de verzend- en retourkosten bepaald door het land van verzending en zijn de retourkosten voor de consument. 

Het totaalbedrag wordt teruggestort op dezelfde rekening waarmee de betaling is gedaan, dit geldt ook voor VISA en MasterCard betalingen. De verwerkingstijd hiervoor bedraagt vijf werkdagen

4. Status artikelen bij ruilen/retourneren
Geretourneerde artikelen worden alleen geaccepteerd wanneer ze onbeschadigd, ongebruikt en voorzien zijn van een aangehecht prijskaartje. Het passen van kleding wordt niet gezien als gebruik. Let op: bodywear mag uitsluitend worden gepast over je eigen ondergoed. De Fashion Giftbox kan niet worden geretourneerd. 

5. Verkeerd of beschadigd geleverd artikel
Wanneer je een verkeerde bestelling, onjuist artikel of beschadigd artikel ontvangt, neem dan direct contact op met de klantenservice van de webshop via 0599 - 417717 of via webshop@westenmode.nl. Wij zullen er voor zorgen dat het probleem zo snel mogelijk wordt opgelost.

×

Nieuwsbrief inschrijven

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van onze nieuwste collecties, acties en events. 

Om de beste gebruikerservaring te bieden maakt onze website gebruik van cookies. Wij en onze derde partijen gebruiken cookies voor het bijhouden van statistieken, om jouw voorkeuren op te slaan, maar ook voor marketingdoeleinden (bijvoorbeeld het afstemmen van advertenties). Door gebruik te maken van onze website gaat u akkoord met de standaardinstellingen. Bekijk onze cookiebeleid hier.